21 saker ni kanske inte visste om mig

1. När jag var fyra år gick jag in i en butik tog en sak och gick ut och sen efter jag lekt med den fick min syster gå in och lämna tillbaka den.
2. Jag avskyr min röst, speciellt när jag hör mig på en video
3. Jag älskar att kolla på serier
4. Jag blir aldrig nöjd med min hårfärg
5. Jag har fobi för clowner, fötter och disktrasor
6. Jag kollar alltid på filmer jag redan sätt för jag vågar inte titta på nya för tror dem kommer vara tråkiga.
7. Jag vill ha en storebror som är runt 18 (som kan köra mig vart jag vill)
8. Varje gång jag får pengar... använder jag upp dem direkt
9. Varje gång jag hör en ny låt lyssnar jag på den tills den blir uttjatad
10. Jag hatar högstadiet, finns inget värre.
11. Jag måste ha något ljud för att kunna somna typ musik eller teven
12. Mitt mellannamn står före mitt vanliga namn, så hela mitt namn är Elin Linnea Bloom.
13. Jag har slutat äta godis och dricka läsk, förutom på lördagar.
14. Jag är inte allergisk mot något
15. Jag tycker att alla killar passar i vitt (Förut skit gamla killar)
16. Varje gång jag tittat på film handlar det om kärlek så jag säger ’’ jag vill också ha en kille som jag kan gosa med!’’
17. Jag kan verkligen inte äta fint, fråga mina vänner.
18. Om jag skulle byta utseende men någon skulle det vara Acacia Clark.
19. När jag var liten brann jag två gånger.
20. Jag hatar choklad, förutom första tuggan.
21. Jag vill flytta till LA!
 
 
Kommentera inlägget här: